Svett!

Det blev en timma på bandet, varierade mellan att gå och springa. Sen fick jag nog och gick hem. Blöt som bara den av allt svett. Jag förstår inte hur jag kan svettas så mycket. Det bokstavligen talat troppar om mig och svetten rinner även ner i ögonen. Till och med när jag kom hem, då jag torkat bort de mesta på gymmet och går hem i kylan, så har jag fortfarande svettdroppar i hela fejan. Chrille kommenterade till och med att jag hade mycket carmel. Carmel är då, för er som inte vet, "svett-dropps-mustasch". För att när jag gick i grundskolan fanns det en tjej i min klass som hette Carmel och hon hade alltid svett där, året om. Vinter som sommar, ute och inne. Så därför har jag (vi) kallat att ha svett där för Carmel. Hoppas ingen klassar detta som mobbning nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback