1 maj

Vad skönt det var att vakna upp i min egen säng imorse, annat än att vakna upp i en trång våningsäng i en liten hytt och folk som går loss utanför. Kryssningen var helt okej, alla vi blev väldigt besvikna på musiken. "Stockholms hetaste natt djs" eller va de stog på hemsidan som skulle spela musik, måste ha ramlat över ombord eller nått. För all musik lät lika dant och de var aldrig någon som sjöng bara "dunka, dunka dunka" vilket belv lite enformigt att dansa till lixom. Så bortsätt från musiken och alla drägg, så var de en bra kväll och de var framför allt kul att göra något annat. Idag börjar jag jobba klockan tre, men tänkte ut och gå en sväng innan de. Måste röra lite på mig, de blev ju en del alkohol, godis, chips och så lite donken och max i helgen. Så nu är jag mätt på onyttigheter. Synd att de inte går några pass på gymmet idag, eller de första börjar när jag börjar jobbet, dåligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback