Dagen

Blev glad att det inte regnade på min lediga dag! (som de skulle göra) Därför har jag varit ute hela tiden.
Började med en springrunda med Ida och hennes kille, as jobbigt var de. Även om de går bra på alla pass på gymmet osv, så betyder de inte att man orkar kuta hur länge som helst tydligen. Men skönt var de. Efter de åkte jag och handlade frulle, sen hem till Malin och åt på hennes balkong. Gick även förbi och handlade en födelsedags present till mormor i inrednings butiken som ligger i Rosenlund, som är väldigt mysig. Skulle kunna tänka mig att bo där inne faktiskt. Och efter de, vid fyra åkte jag och Chrille ut till Järna eftersom att han ville fiska. Tyvärr blev de ingen fisk men de var mysigt ändå. Vi tod med oss en grillad kyckling mm och åt middag vid vattnet, inte helt fel. Nu blev de ett helt inlägg om min dag. Nu ska jag snart sova, men innan de måste jag måla naglarna. För de måste vara fina tills imorgon då de är personal fest på Torekäll berget och jag ska jobba innan de, så de bli järnet hem efter jobbet och snygga till mig lite innan tre rätters middagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback