Godmorgon!

Igår efter jobbet gick jag, Malin och Ida ner till dalparken och slog oss ner på en filt med Sandra och co. Vi lyssnade på musik och drack nått glas vin. Chrille kom också förbi efter jobbet, när de blev kallt och blött i gräset gick vi hem och sov. Idag är en bra dag, en dag jag har sett fram emot. Jag är ledig, det är fint väder och jag ska på spa med mamma och få en ansiktisbehandling. När vi softat klart på spat, ska vi ner på stan en stund. Och fram mot kvällen åker jag och Chrille ut till mamma i Nykvarn och grillar. Kanske åker tidigare också om de fina vädret håller i sig så kan man sätta sig på altanen och sola lite också.
Nej, nu fick jag bråttom jag ska hinna träna innan allt de här. Så nu kilar jag, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback