Steka!

Nu har jag haft två soliga dagar. Trots att jag har jobbat så har jag kunnat lägga mig både innan och efter jobbet i bikini överdel och shorts i solen. Idag har jag lite träningsvärk från gårdagens träningspass, en timmas bodycombat. De är axlarna och armarna som får lida lite idag, men jag gillar. Idag och igår kväll har jag funderat på hur jag ska göra, om jag skulle gå på lunch passen idag (favorit passen) eller om jag skulle lägga mig i solen.
Hade gjort båda om de inte vore att jag ska jobba, men gymmet står ju kvar men man vet ju inte hur länge solen är här. Så de gäller att passa på! Idag känner jag dessutom att de svider lite i ansiktet, ska leta efter en solskydds faktor innan jag drar och väcka Chrille som kors i taket också vill följa med.

Kommentarer
Postat av: sophie

Fy fan vilken osmickrande bild linn! Ser ut som en moggis:-(

2011-05-11 @ 10:56:40
Postat av: linn

Men du är ju jätte söt. Annars hade jag aldrig lagt upp den. Jag har inte så många läsare så du får bjuda på den:-D pusss

2011-05-11 @ 12:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback