de överblivna rummet

Näe, kom på att det inte var någe vidare att sitta hemma själv i soffan med nya filten och tända ljus och kolla på idol själv en Fredag kväll och vänta på att pojkvännen ska komma hem från jobbet. Jag åker hem till Emma istället!

Före: Opassade lampa lika så de andra sakerna,
kandelaber utan ljus och ful blomma.
Efter: Ingen enorm skillnad. Men ändå! Bytte ut lampan, satte i ljus och bytte både kruka och blomma mm.
Jag plockade ner alla klänningar,
som klämdes tillsammans med alla andra tröjor.
Nu kan mina kläder andas och jag slipper trycka in dom.
I garderoben hänger alla klänningar (som sagt)
jackor, kavajer, väskor och skor.
Skönt med ordning och reda. De tog sin lilla tid dock.
Jag satte även upp två tavlor ovanför mitt "skrivbord".
Klippte och satte in bilderna i nya ramar, så nu är dom som nya. Fast dom är as gamla, köpte dom på loppis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback