i god tid

Sitter uppe och ugglar framför datorn, fast jag borde gå och lägga mig. Ska upp tidigt imorgon för att vara på gymmet klockan nio. Ska köra 75 minuter step och det ska bli så skönt. Den ända träningen för mig den här veckan, eftersom jag haft ont i halsen. Men nu till saken... sitter och kollar på kul efter en nyårs klänning. Jag vet att det är lång tid kvar, men funderar ändå på om man ska "köra en Emma" som redan beställt hem en. Det vore ju skönt att ha en avklarad i tid för en gång skull, innan allt tar slut och så sår man där med någon gammal trasa. För nyår en ju en sån kväll som man verkligen vill känna sig fin och då ska man passa på att ha en riktigt tjusig klänning. Har och kommer inte att beställa någon än, men detta är en påminnelse till mig själv att jag iaf ska vara ute i god tid. Här kommer några godbitar från Nelly, den översta & den understa är mina favoriter!

Kommentarer
Postat av: Christin

Du kommer se ut som en gudinna i vilken som ;)

2011-11-05 @ 12:16:13
Postat av: Linn

haha tack snälla rara. Fat de vet jag dock inte... =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback