lite text

Måndag & ny vecka!
Måste säga att de blev en väldigt bra start på veckan. Skola på morgonen och vi slutade redan vid lunch, efter de åkte jag och Malin förbi affären och hyrde en film och köpte lite godis innan vi åkte hem till mig och bäddade ner oss i soffan och drog ner persiennerna. När filmen var slut gjorde vi Emma och Hanna sällskap på tratten, där satt vi över två timmar och snackade lite skit och tog snygga bilder på Hannas ipad. Kom hem och lagade mat till mig och Chrille och sen kom Emma över på kvällen och hängde med mig medan Chrille var och tränade. Ja vad mer? Har slingat utväxten och målat naglarna. Nu ska jag glo lite på tv i sovrummet sen sova, vi höres imorgon.
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback