övertrött

Är så trött så att ögonen svider, har inte flyttat mitt as sen jag uppdaterade sist. Där av ingen dusch, vilket resulterar i att jag måste gå upp tidigare imorgonbitti för att göra det då. För mitt hår är as flottiz, åh jag kommer att vara så arg på mig själv när klockan ringer. Men men, nej nu ska jag sluta terra Emma på fb chatten. För att när man gör det och får bara tillbaka svar som "SOV" så vet man att man tråkat ut en person och borde sova. Så godnatt!



Ps. Man vet att man drar ut på tiden för att gå och lägga sig när man först publicerar ett inlägg och sen går man tillbaka efter att ha googlat på "zzzz" för att pryda inlägget med en bild. För att det förhoppningsvis ska bli lite roligare att läsa och för att man har svårt att slita sig från dumburken.

Kommentarer
Postat av: Ida

SOV skitkorv! Hoppas en spindel kryper in i din näsa när du ligger och sover. Hihiiiiii


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback