dagens shopping!

Mina blåa favorit byxor från Zara hade gått sönder i grenen och ett par lika dana i beiget lika så. Gick först till ett Zara för att byta dom, utan kvitto vilket inte gick bra. De sa att de kunde ta in dom på lagning tills på Fredag, vilket jag inte var nöjd med så gick till ett annat Zara där jag fick helt nya brallor. Valde ett par svarta istället för beiga eftersom de är mer användbara. Sen köpte jag ett par ljuslyktor (nu får de räcka med kronor här hemma) som först hängde i kedjor, men som jag eller som Chrille knippsade av och sist men inte minst en underbar väska från Åhlens, som är så där lagom stor så man får plats med de mest nödvändiga! Hade letat efter en liknande tidigare på Nelly osv och så nu bara hängde den där. Tänk att en ny väska kan göra en så glad. Köpte också nya bas linnen och en bh men det är ju ingenting att visa. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Elin Löwstedt

Sjukt snygg väska!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback