Framsteg!

Jag är inte den som lagar mat här hemma. Eftersom att Chrille tycker att det är roligt och är väldigt bra på de, så har de fallit sig rätt naturligt att de lixom är hans "syssla" i hemmet. Kanske inte när de gäller att fixa en sallad, kvälls smörgåsar eller steka på falukorv men i bort sätt från de så. Men sen vi flyttat his så har de faktiskt varit jag som stått för maten, eftersom han har haft fullt upp med målningen och så vidare. Och jag måste faktist säga att jag tycker att de är lite kul och att jag inte är helt värdelös. Även om jag precis googlade till mig hur man gör en gräddsås. Efter skolan ställde jag mig iaf och skalade massa potatis som nu står ute på balkongen för avkylning, som sen ska stekas. Köttbullarna är på pannan och gräddsåsen blev grym! Underbart att ha färdig, ordentlig mat när jag kommer hem från träningen ikväll och att slippa ta mackor. Nu ska jag fortsätta med de jag höll på med innan de skiter sig, tack & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback