Torsdag

Mitt internet på min dator strular, så jag lånar Chrilles dator en snabbis.
Idag är jag ganska seg och trött, kom hem strax efter tolv inatt från heron efter att ha kollat på bio med Malin, Spohie och Emma. Vi såg filmen "jag saknar dig" jag och Malin tyckte att den var bra och satt och grät oss igenom hela filmen medan de andra två tyckte att den var dålig, men smaken är ju som baken.
Idag är det Torsdag vilket innebär jobb, är lika otaggad som vanligt. Det suger verkligen att först gå i skolan en hel dag sen komma hem och typ äta nått lätt och byta om för att sen åka och jobba till stägning. Men men, livet kan väl inte alltid vara roligt. Snart är det helg iaf så jag får väl trösta mig med det :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback