hej!

Igår hade jag fullt upp. Följde med Emma och Alex på basket match. Där efter åkte jag hem och städade det sista, packade väskan och sen plockade Malin upp mig och Mickis. Vi gjorde oss i ordning hos Malin och sen gick vi hem till Sofia. Där vi var hembjudna på lite födelsedags förfest och avslutade kvällen med en utgång på flamingo. Hade en jätte trevlig kväll. Kom i säng vid halv fyra imorse så att idag tog jag mig en lång sovmorgon till ett. Sen var jag pigg och människa igen och åt brunch och plockade in disken. Kände inte för att sitta i soffan och dega utan gick ut på balkongen i det fina vädret och började måla. Egentligen var de Chrilles uppgift men nu är det gjort och det blev jätte fint. Det tog dock sin tid. Satt där ute i över 2,5 timma. Den första timman var de lite roligt och skönt då jag kunde sitta i enbart linne och kände hur solen värmde. Sen när jag var inne på mitt andra lager så var jag less. Avslutade med att olja in golvet och nu väntar jag bara på att det ska torka så jag kan bära ut balkong möblerna som sår i vardagsrummet.

Innan
Efter
Vitt, fint och jämt.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Gud så fint! Där kan man allt sitta och njuta av ett glas vin i sommar!

2012-04-16 @ 21:51:12
Postat av: Linn

Tack :) Ja men det var ju min tanke :D hihih


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback