innebandy match & pannkakor

Efter att jag hade varit och käkat lunch med mamma på nya Nancys igår (som ligger vid sjukhuset) så gick jag hem till Malin och hängde när vi var klara. Frida och Emma kom också över efter ett tag och klockan fem satt alla fyra bänkade i Västergårds hallen för att kolla på Chrilles bandy match. Under vårat fem åriga förhållade har jag varit på en enda match och nu var det kanske fyra år sen jag var och kollade, han brukar fråga mig ibland om jag inte kan kolla men tyvärr är jag inte intresserad av att kolla på sånt. Tycker det är dö tåkigt, så jag kan ju passa på att tacka er tjejer som följde med och gjorde matchen lite roligare. När matchen var slut så kurrade det i allas magar, så vi åkte till Maxi och handlade pannkaksmet och allt man kan tänka sig att ha på en pannkaka. Sylt, grädde, glass, nutella, jordgubbar och bananer. Det blev inte middag för ens vid halv tio på kvällen för det tog visst sin lilla tid att steka. Men det var inte hela världen vi fördröjde tiden med att ta ett glas vin emellan (på en Måndag) Ups! Men det var trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback