kunde inte hålla mig!

Satt som sagt vid lunch idag i skolan och kikade in på Hms nyheter. Efter några timmars uppsats skrivande så bestämde jag mig för att klicka hem sakerna. Tvekade inte en sekund när jag hittade två rabattkoder en som gav mig 20% rabatt på hela beställningen och en kod som gav mig ytterligare 50kr rabatt. Man tackar och bugar!
Topparna och halsbandet kommer redan i början på nästa vecka. Wiie! Är glad att jag shoppade sakerna tidigare idag, när jag var inne nu för att hämta bilderna så har topparna tagit slut i flera storlekar.
Ps. Vill du också ta del av rabatterna? Här har du koderna...
(bara för att jag är så snäll)
För 20% rabatt: 9767
För 50:- rabatt: 1304

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh tack vad snällt! Då ska jag nog också klicka hem den turkosa toppen, så snygg! De andra sakerna var också snygga, har liknande sedan innan :)

Postat av: Linn

Ja visst är den? Med 20% rabatt så kostade den bara 199kr och sen blev ju frakten gratis med hjälp av 50kr rabatten också:-) Jag har också två liknande halsband hemma men men :-D

2012-04-20 @ 09:16:03
URL: http://linnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback