full fart

När jag vaknade imorse så åkte jag och Chrille iväg för att storhandla, där efter var det bara att dumpa varorna för att ta sig ner på stan och köra ett Xfit pass. Kan säga att det gick betydligt mycket bättre än förra gången och jag tog mig igenom hela passet utan att se stjärnor. När passet var slut, så sprang jag ner på stan för att köpa en sport Bh som Sofia hade lagt undan till mig på jobbet. Jag glömde att köpa den förut, men som tur var så låg den undan hängd i ett par dagar så jag kunde köpa den. En från Röhnisch som vanligt, fast den här gången fick det bli en ljusgul. När jag kom hem har röjt upp lite bland mina kläder och nu räknar jag i stort sätt bara ner minuterna tills det är dags att åka till jobbet. Har ingen sörre lust att åka och jobba till stägning ikväll, men just nu har jag inte så mycket val :-) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback