god natt

Gäsp!
 
Nu är denna dag slut och det är ett helt år kvar tills nästa födelsedag, rätt skönt faktiskt. Jag har kommit på att jag inte tycker om att fylla år på äldre dar. Men vill ändå tacka alla er som skrivit och grattat mig, på fb samt skickat sms och ringt :-) Det värmer. Och framför allt så vill jag tacka min gulliga stora syster som hade bakat rosa cupcakes med hjärtan på till mig, samt gav mig en present som kommer att komma väl till användning. Nämligen en flaska med sminkborttagnings medel från Mary Kay. Det komiska var att precis innan jag fick paketet så sår vi inne på toan och jag sår och fingrar på hennes flaska och säger att jag skulle behöva köpa en egen eftersom att jag har använt mig av tvål och vatten hur länge som helst. Och jag vet att det inte är bra, men har bara inte tagit tag i att köpa någon. Ikväll har jag och Chrille kollat på andra säsongen av Solsidan och käkat godis, boxen är ju på över tre timmar så det ska bli skönt att få sova nu. Så, god natt :-) 
 



Kommentarer
Postat av: Anna

Hihi! Mitt i prick! Puss

2012-08-30 @ 13:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback