happy b-day to me!

Jaha, idag blir man hela 22 år. Usch, nu börjar jag att känna mig lite gammal faktiskt. Men men, det är bara att gilla läget och acceptera att så här är livet. Ha ha! Idag vaknade jag tidigt, redan vid åtta. Låg i sängen och drog mig precis som man borde göra på sin födelsedag. Chrille gick upp tidigt för att jobba så jag kunde ligga i mitten och breda ut mig. Sen har jag ätit frukost, ljust bröd med massa ost på. Bara för att det är min födelsedag så skippar jag min dagliga smoothie och en hårdmacka med skinka. Typ det.. nu tänkte jag iaf sätta på Svenska hollywood fruar som jag missdade igår på tv. Efter de så ska jag träffa mamma på Nancys, då hon ville bjuda mig på lunch och sen ska jag åka hem till Anna och hjälpa henne med hennes hår samt ta en fika innan jag åker iväg till jobbet och jobbar månadens längsta pass hela fyra timmar från 16-20 men det tackar jag för just den här dagen :-) 
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Stort grattis på födelsedagen!

Postat av: Linn

Tack så mycket :)

2012-08-29 @ 10:43:17
URL: http://Linnsaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback