krasch

Blir så arg på mig själv! Tappade min telefon i asfalten idag:-( jag hade mitt skydds fodral på. Men såklart åker telefonen ut, eftersom att jag råkar hålla den upp och ner och så krasch rakt ner i backen och hela framsidan är helt förstörd. Det är snudd på att jag skär mig på finger topparna bara nu. Tur att Emma var med mig för stunden, för annars skulle tårarna komma. Jag tog raka vägen ner mot stan medan hon började med maten. Tackar mig själv som tog försäkring på telefonen, även om jag stod i valet och kvalet just då. (dum snål) nu har jag fyllt i alla papper och på måndag skickas den in och jag kommer att få en helt ny telefon mellan 1-3 veckor. Hur ska jag klara mig utan instagram? Och allt annat.. Haha! Jag överlever. Där emellan ska jag dock se till att skaffa ett ordentligt fodral, ett sånt som ser ut som en plånbok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback