min lyckodag

  
Vid åtta imorse så promenerade jag hem från bilverkstan, efter att ha lämnat in bilen. När jag var hemma så somnade jag på soffan framför Vaka med the voice. Nu ett par timmar senare vaknar jag av att jag får ett sms och inte vilket sms som helst. Utan ett från The Phone House om att jag kan komma ner och hämta ut en ny telefon. Jag var så inställd på att få tillbaka telefonen nästa vecka och så kom den nu. Äntligen! Jag är så trött på den jag har nu som det knappt går att skriva sms på och som laddaren ej tar så jag måste ha på datorn och ladda den där,en som de inte alltid går att svara i eftersom att touchen inte tar när man drar med fingret och ja listan kan bli lång men jag slutar där. Det ska bli så skönt att få bli med iphone igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback