morgon step, chek!

När klockan ringde strax innan sex imorse ville jag bara stänga av den och somna om, men hade jag gjort det så hade jag blivit riktigt besviken på mig själv. Idag är det den 20de Augusti och Wc´s höst shcema har äntligen kommit igång. Jag har längtat efter den här dagen och lagt upp ett tränings schema för veckan och taggat mig själv till att komma igång på rikrigt igen. Efter att ha kört 60min step imorse så kom jag hem, duschade och tog med mig täcket in i soffan och låg och små tittade lite på tv och sen somnade jag om en timma om inte mer. Så jag pallar med en stägning på jobbet ikväll. Annars är det lite segt att gå upp vid 05.50 för att sen jobba till 22.15 på kvällen. Detta är tack och lov min enda stägning den här veckan så det är bara att bita ihop :-) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback