sov gott

Jisses vilken trött dag. 
Efter jobbet igår kom Malin och Emelie hem till mig, vi satt ute på balkongen hela kvällen och drack nån cider och snackade skit tills det var dags att möta upp Ida och Maria vid Berget för att dansa lite. Hade en rolig kväll, även om den var för kort. Tiden bara rann iväg och det kändes mer som att man stod i den där kön än vad man var på dans golvet men men. Jag kom i säng vid tre tiden och gick upp strax innan nio imorse, för att träna med mamma. Sådär lagom segt, men det gick bra (tackar mig själv för det lilla alkohol intaget och valet av att beställa en redbull på krogen utan vodka) När jag kom hem efter passet så la jag mig på soffan en timma tills det var dags att åka till jobbet och nu sitter jag här i soffan och undrar varför jag inte gått och lagt mig än? Låter som något jag ska göra just nu, framför allt med tanke på att jag ska upp tidigt imorgon igen för att träna. Denna gång börjar passet vid 6.30 så några timmars sömn på det här borde göra susen och ikväll får jag sova brevid Chrille som nyss kom hem från Norrland<3 Äntligen hatar att sova själv och utan honom. Har drömt mardrömmar till och från under de här dagarna han varit borta och det gör jag aldrig annars. 
 
Ps. Nu är det drygt en vecka kvar tills jag får min Iphone och då kommer det att komma upp lite nyare bilder igen. Just nu känns det inge kul att blogga med tanke på att man inte har några bilder att lägga upp. Och dem jag har tagit är tagna med min kamera men det är riktigt segt att hålla på att föra över alla bilder måste jag erkänna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback