idag

Under dagen har jag bara mått bättre och bättre, så det känns jätte skönt. Utom att städa och fixa här hemma, behövde jag som sagt komma ut en stund. Följde med Malin till ikea då hon skulle shoppa en byrå. Blev en köttbulle och potatismos lunch också, gott med varm riktig mat då jag igår bara åt en omelett och en sallad på kvällen bestsående av gurka, tomat och lite fetaost. Jag gjorde inte av med många slantar på dagens ikea besök. Två innekuddar (25kr st) till mina nya kuddfodral. Japp! Det stämmer jag har köpt nya kuddfodral igen, skämms nästan lite över det. Men när jag var på hedlandet för en vecka sen fick jag syn på ett par fina kuddfodral med fjärliar på som var på rea så det var iprincip helt gratis. Var inte helt nöjd med det jag beställde från hm, tyckte att det var lite för färgglatt för min smak så den kudden får åka ut på balkongen så småning om. Utom det, så svängde vi förbi moraberg på hemvägen. Fick med mig en jätte söt blomma och kruka hem från Plantagen, ännu mer hjärtan här hemma haha! Den gjorde sig iaf väldigt bra i hallen 


Bara för att jag skrev så där...
så sprang jag just in på toan och spydde för att jag hostade så hårt. Fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback