im sick

Jag fick nog så jag teg i Lördags med min otillräckliga jacka och ingen jacka alls vid vissa tillfällen.
Igår kände jag mig inte helt ok när jag vaknade men åkte till praktiken ändå och mådde sådär under dagen. När jag kom hem frös jag hur mycket som helst. Tog ett varmt bad på över en timma. Tappade upp nytt skållhett vatten två gånger. Efter de gick jag upp och la mig i sängen under dubbla täcken. Shottade några koppar host medicin, vilket påminner mig om Lördagens fisherman friends shottarna på krogen. Blä! Huvudvärk på de pga allt hostande. Suck. Är det inte det ena är det de andra. Stannde hemma idag iaf, känner mig fortfarande risig men hoppas de är på bättrings vägen. Har ingen lust att vara sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback