på bättrings vägen

Godmorgon.
Har precis ätit frulle. En skål med lätt kesella med en skvätt funlight saft. Det var bra länge sen jag åt det nu, under en period åt jag det var och varannan dag. Sen tröttnade jag, men nu var det lika gott som då! Idag mår jag iaf bättre än igår. Känner mig fortfarande häning och har ont i huvudet, men hostan är nästan borta och jag varken fryser eller svettas. Har träningsverk i magen också pga. all hosta. Känns rätt bra att ha träningsverk utan att ha tränat ändå. Nu ska jag försöka göra lite nytta här hemma, har två fulla tvättkorgar med rena kläder, plus tvätt ställningen och en hög med rena underkläder och strumpor i sovrummet att ta tag i. Kan låta som världens tråkigaste syssla, men just nu är jag glad över att kunna göra något. Blir rätt tråkigt att bara ligga rakt upp och ner i soffan från morgon till kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback