trött på att inte kunna röra på mig

Saknar att träna.
Sakar att svettas.
Sakar att känna mig trött och helt slut.
Saknar att känna mig duktig efter att ha varit på pass.
Saknar att inte vilja äta något dåligt. Plus minus noll är ju värdelöst.

Kanske låter överdrivet, men jag saknar verkligen att träna. Att alla andra tränar som tokar gör ju inte saken bättre. Det blir alltså en tränings fri vecka för min del. Ingen ide att ens försöka, vill bli helt frisk innan. Sen jobbar jag hela helgen och då missar jag iaf alla pass. Nästa vecka vet jag någon som kommer att köra stenhårt. Min snälla mamma har satt in pengar till mig också, för att jag ska gå och köpa mig ett par iläggssulor. De ska göra att jag inte får lika ont i skenbenet när jag hoppar omkring. Både Emma & Hanna har dessa och tycker att de fungerar jätte bra. Så att efter den här förkylningen kan ingenting stoppa mig... hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback