tv kväll

Till lunch idag rörde jag ihop en omelett med feta ost. Så god. Nu börjar magen att kurra igen så ska nog röra ihop en till. Bra variation! Hehe. I övrigt så har den här dagen känts rätt meningslös. Trode att jag skulle ha ork till att göra någon nytta ändå. Som att skriva ett par rader på uppsattsen eller plocka in tvätten iaf. Men inte de, eller jo jag har ju diskat lite. Så får väl vara glad för det lilla. Annars så har jag mest hostat och sovit. Älskar att somna för att då hostar jag inte och det blir rätt irriterande efter ett tag. Nu sitter jag med täcken och filar på mig i soffan (det var dags att frysa nu igen) och inväntar kvällens tv program. Halv åtta hos mig, top model sverige och project runway.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback