vasaloppsspinning

Välkommen till årets upplaga av Vasaloppspinningen. Den 4 mars kl 08.00 startar vi och cyklar till första deltagaren går i mål. Loppet kommer att visas på storbildstv under hela passet.

Loppet brukar pågå i ca 4h, så vet man innan att man ej kan vara med så länge ber vi er avvakta med er anmälan. Platserna går i första hand till dem som vill vara med hela vägen. Anneli & Johannes är det som kommerr att instruera, och vi bjuder på lite spurtpriser och energidrycker!


Så där ja, imorse anmälde jag mig till något hel galet. Vasaloppsspinning som vanligtvis pågår i över fyra timmar. Lite läskigt men jag vet att jag fixar det, eller?

Snacka om utmaning...



Kommentarer
Postat av: Anna

OMG!!! Snacka om skavsår.. Eller kör du byxblöjan? :)

Postat av: Linn

Haha! Nej, men jag ska låna mammas kärring sadel. En med sillikon i som jag drar över. Hjälper nog lite grann annars blir det till att stå och cykla ;-)

2012-02-13 @ 20:22:53
URL: http://linnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback