bra början på semestern

Blev överlycklig när jag vaknade imorse och kollade ut genom fönstret, då solen sken och termometern visade +26 grader. Jag ringde och väckte Malin och vi styrde sen bilen mot underås i Enhörna. Efter över fyra timmar i solen, ett antal myggbet senare så åkte vi hem. Justja, vi låg inte bara och solade utan vi badade också. Sist jag var på stranden så kärring doppade jag mig bara, men den här gången var vi i länge, flera gånger och simmade omkring så hilma härligt. Nu ska jag snart bra byta om och gå ner till gymmet för lite core och aerobic. Tror dock att det kommer att bli varmare än vanligt att träna för mig idag, då jag har bränt mig en del såg/kände jag nu när jag kom hem. Men hellre solbränd än blekfis! 
 
framför allt på bröstet, som vanligt. Så lite aftersun på det här! 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken fin bild på dig!! <3

2012-07-10 @ 22:16:50
Postat av: Linn

Tack fina du <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback