dagen

Jag och Alex hittade allt vi skulle i Skärholmen. Vår present kommer att bli, att vi ska fylla en korg med 12 olika öl sorter, vi kan ingenting om öl direkt men vi tog det som hade finast flaskor ;-) Ölen kommer även att få dela plats med massa chocklad och en midsommar blomma. Sen köpte vi även silkes papper och present snöre att dekorera korgen med, sen ska då den berömda helium ballongen sitta fast knyten på handtaget. På den skrev vi Hasse 70 år! i matchande fräg (turkost) som resten av korgen går i. Det kommer att bli så bra så, ibland är det så kul att fixa presenter tycker jag. När jag kom hem så gjorde Emma mig sällskap, vi drack te och åt chocklad på balkongen tills det var dags för henne att åka och jobba natt. Nu ska jag och Chrille kolla film och sen blir det godnatt. Jobbar sista dagen imorgon och sen är jag enligt mitt jobb schema ledig i hela fem dagar i rad, men jag har skrivit in mig att jag kan jobba extra så det kommer säkert inte att bli så lång ledighet men det ska iaf bli så härligt att få vara lite ledig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback