det där med att kunna springa

Idag var jag och Chrille ute på en springtur på 45min. Tog ett stopp på Maxi och handlade lite och sen gick vi hem. Jag var helt död när vi var framme, svettig och drack massa vatten i fastfood. Chrille var inte ens berörd och bara lite röd om kunderna. Fast än han sprang ungefär tio meter framför mig hela rundan. Ja, att springa är inte min grej men det är verkligen skönt när man väl kommer in i det. När vi var hemma igen så somnade jag i soffan, då är man trött. När det var dags att gå upp och duscha och sen åka till jobbet, var jag sådär lagom pigg! Men som tur är hade jag ett kort pass på jobbet idag och satt de första två timmarna ute i jordgubbs kassan och gjorde nada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback