en lyckad dag

Då var man hemma igen efter att ha haft en jätte mysig Lördag tillsammans med mama och Jocke. Vi började dagen med en snabbis uppe på Heron. Eftersom att de ville spana in den nya XXL butiken, som öppnat där. Där shoppar jag ett tränings linne från Nice och Jocke sitt sen åkte vi vidare mot Stockholm. Tog en lunch och sen shoppade vi loss. Jag kom hem med två linnen, nya tränings kläder, två par byxor, en klänning, ett par solglasögon samt ett nagellack. Vilken lycka! Mamma tilldelar mig och Jocke 2000kr var i bilen innan vi kommer upp och hennes mål var att vi skulle göra av med varenda krona. Om jag var nöjd att få shoppa vad jag ville och inte få ångest över att man bränt massa pengar. Jocke gick verkligen all in och la till pengar ur egen ficka eftersom att snorungen fick massa skattepengar tillbaka och brände över 6000kr haha! Inte för att prata pengar, men ja. Det var kul! När butikerna hade stängt så åkte vi hem och grillade, jag och mamma satt ute på altanen och drack vin och åt godis i några timmar sen kollade vi på en film och somnade i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback