härlig fredag

Har haft en väldigt skön dag. Det var rätt tungt att gå upp imorse när klockan ringde 05.45 med tanke på att jag jobbade över en timma igår kväll och vi blev inte klara på jobbet för en vid halv elva. Men det var värt det när man väl var där :-) När jag kom hem så tog jag en dusch, åt en lätt frukost sen kröp jag ner i sängen bredvid Chrille igen, kände att jag behövde lite mer sömn för att orka jobba kväll igen. Gick upp vid tio, sen dess har jag bara legat ute på balkongen och solat, njutit av det fina vädret, ätit lunch och läst. Nu gick dock solen i moln och jag ska om en stund göra mig i ordning för jobb och innan det ner på stan för att hämta ut min efterlängtade väska på posten, hoppas att den är lika fin i verkligheten! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback