måndag

Ännu en ledig dag står på schemat. Det är lite kul hur det lägger ens schema på jobbet. Anntingen så jobbar jag jätte intensivt flera dagar i rad, eller som nu. Då jag är ledig i fem dagar i rad, om jag inte får någon extra tid tills imorgon vill säga! Piss väder idag också, känns som att sommaren kom och den gick. Som vanligt! Jätte tråkigt, men man får glädjas åt att man inte har semester nu utan att det är två veckor kvar och då håller jag alla tummar och fötter på att det har regnat klart för ett tag framöver. Nu ska jag göra mig iordning för att möta upp tjejerna på stan, vi hade tänkt att kika omkring lite bara (nu när lönen är här) samt att luncha och jag ska växla in pengar :-) Allt för att inte kunna norpa, vilket jag ibland kan vara bra på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback