munsår på näsan

Jag ser förjävlig ut på snoken! För första gången i mitt liv har jag fått "munsår på näsan" eller herpes blåsor som det också heter. Det kom igår och då var det helt okej, köpte med mig en salva igår efter jobbet och bombade näsan innan jag gick och la mig och hoppades på att det skulle lagt sig och blivit bättre tills jag vaknade. Men såklart inte, bilden nedan är tagen igår kväll alltså "helt ok" idag är min ena näsvinge/borre (vad man nu kallar det) dubbelt så stor som den andra. Så som om det inte vore nog med att jag redan har en stor näsa lixom. Det ska bli kul att jobba med detta ;-) Tror nästan bara att det ser ännu värre ut om jag kladdar på en massa concealer, eller? 

Kommentarer
Postat av: Christin

Gumman köp vectavir, det Är det enda som fungerar för mig när jag får munnsår (herpes)

2012-06-27 @ 10:29:34
Postat av: Linn

Jag som stod i valet och kvalet på Apoteket igår mellan den eller anti. Men apoteks gubben sa att det inte var nån skillnad.. :-(

2012-06-27 @ 20:57:33
Postat av: Christin

Märkligt, jag har fått höra att anti är jättebra när man känner att det på gång och att man ska ta den krämen så fort det börjar sticka till. Och att vectvir är bättre då det redan har slagit ut. haha. Men det är nog samma skrot och korn :P

Svar: ja men du har säkert rätt för att det har inte hjälp någonting av de jag har smort på nu, så de på cura vet nog inte vad de pratar om. så de blir nog till att köpa en ny iaf :-)
Linn

2012-06-28 @ 11:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback