red berries

Jag har mer eller mindre bytt ut min morgon smoothie mot Kellogg´s red berries, dom är ju så himla goda tillsammans med mjölk. Så detta har jag ätit till både frukost och lunch idag, fast tillsammans med två knäckemackor till lunchen. Var ju döds hungrig efter passet, som jag förövrigt skulle tro var ännu jobbigare. Inte för att det inte var tillräcklingt jobbigt eller att jag inte tog i, men eftersom att jag inte tränat på en vecka så trodde jag knappt att jag skulle orka ta mig genom. Men tydligen går det inte så fort att "tappa flåset". Idag körde jag btw spinning med en ledare jag aldrig kört med innan. Jag är ganska kräsen och går helst bara på det passen/ledarna jag tycker är bäst och har grym musik. Men som idag, hade jag inte mycket till val och fick prova på något nytt och tur var väl det. Både passet och musiken var bra! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback