tack för maten

Chrille bjöd mig på kina buffe, det var jätte gott och nu är vi jätte mätta. Det är ju det västa med buffe, att man tar det där lilla extra bara för att det är så gott fast än man egentligen är mätt. Nu håller jag mig iaf flera timmar på jobbet ikväll, så det är ju alltid bra. Idag hade jag iaf på mig en lång klänning från hm som jag aldrig använt. Såg en tjej igår på jobbet som hade en likadan och då kom jag ju att jag aldrig använt min. Den har hängt längst in i garderoben i snart ett år med pris lappen kvar, vet inte riktigt om jag gillar den. Tycker att den påminner lite om en gardin, kanske också därför den aldrig kommit till användning. Men lite somrig och fin är den kanske iaf. 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback