april väder

Igår när jag skrev inlägget om jag att inte önskade regn när vi skulle upp till Sthlm så glömde jag visst även att inte önska snö. Egentligen borde man ju lite bli förvånad, riktigt april väder fast ändå hoppades  man ju på att detta var över. Ska dock inte hänga läpp för de, kommer att bli en mysig dag ändå. Justja, igår när jag och Chrille gick ner på stan en runda så hittade jag den här vita transparenta skjortan som jag tidigare bloggat om. Orkade inte prova den eftersom att kön till omklädnings rummet var lång och jag trode att den skulle vara bra. Fast där hade jag fel, den var inte rolig på alls. Så den åker tillbaka idag, det som var possitivt iaf var att jag fick ett presentkort laddat med 50kr när jag handlade så det tackar man ju inte nej till :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback