gammalt blir nytt

Jag älskar att shoppa sängkläder eller att önska mig det i present. Jag tycker att det gör sån stor skillnad i svorummet. Framförallt om man som mig bara har ett neutralt sovrum i vitt så kan det verkligen lyfta upp hela rummet med lite färg på lakanen. Hur som...
Rotade runt lite i linneskåpet idag innan jag skulle bädda rent och jag behöver ju inte shoppa eller önska mig sängkläder på ett bra tag. Har hur mycker som helst, hittade dessa länst in som egentligen är mammas. Hade helt glömt bort dom. Tycker att dom är väldigt fina och framför allt super sköna att sova i. Ska strax krypa ner och kolla på bb sen sova. Vi hörs imorgon :-)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad fiiiiint ni bor :-)

Postat av: Linn

Tack så jätte mycket :)

2012-03-08 @ 16:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback