lite text

Har kommit fram till att jag hatar power strike. Som i stort sätt bara består av höga knän, upp hopp, "skid åkning" och en massa andra ap jobbiga övningar. Men det är så bra träning och det känns så bra efteråt, så att det är värt det ändå. Idag ville jag gå hem efter 45min step, kände mig helt slut men var kvar en timma till och just nu känner jag mig väldigt nöjd över det. Utom att träna så har jag skrivit klart slutsatsen till min uppsats så nu är jag i stort sätt helt klar, det är najs. Vad mer..? Inatt jobbar Chrille natt och det är ju sådär.
Från det ena till det andra så ringde jobbet precis. Tog en extra pass imorgon mellan 15-21. Har ju tagit bort min helg då jag åker till Vemdalen så att jag behöver de lilla jag kan få. Lika bra att passa på nu under lovet också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback