brak lunchen

Passet idag var jätte kul, det var två instruktörer var av den ena hade mer dans inspirerade steg och den andra mer aerobic steg. En kombo av de båda blev riktigt bra, fast jag till en början var väldigt skeptisk. Men det var kul med en liten utmaning! Efter passen var jag dunder hungrig och gjorde i ordning en brak lunch och gick loss på flingor med yoghurt, två knäckemackor med skinka, två stekta ägg, en halv tomat och ett glas jouice. Nu känner jag mig mer än mätt och belåten vill jag lova, och kommer att hålla mig fint fram tills rasten på jobbet. Hatar att jobba hungrig, finns inge värre en när magen kurrar i kassan och kunder köper grilladkyckling som luktar så gott. Jaja, nog om mat prat. Måste snart göra mig i ordning, vill inte! Det har varit helt okej att jobba som jag gör hittills, men idag hade jag gärna varit ledig.
Torsten tycker att jag är väldigt tråkigt som bara sitter vid datorn, och har datorn i knät så att han klämmer sig gärna emellan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback