Charader: gissa vad Marre föreställer?

  • Linn Carlsson jag vet! en sån därn kokong? som fjärilar ligger i ?
  • Alexandra Carlsson Linn är vinnaren 2012:) Marre är en puppa:) du vinner en dejt med oss+ ett glas rose på barolo! ♥
  • Linn Carlsson Äh men fy faan vilken klippa man är!!!! Detta gjorde min kväll, man tackar och bugar ♥♥♥
    Jag vann! Efter ett par gissningar fram och tillbaka på Alexandras facebook uppdatering så var det jag som kammade hem priset. Såklart att man ser att hon är en puppa? :-)

    Oj vad konstigt det blev med texten efter att ha kocpierat det från fb, men man kan ju iaf se vad det står. Hoppas bara att det var okej för dej Marre att jag la upp bilden i bloggen? :-) Tyckte bara att det var lite kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback