en kvälls promenad?

Sådär nu har jag fått ner tre sidor på datorn om "min pegadogik" och jag känner mig nöjd, ska bara läsa igenom den en gång till innan jag skickar in den. Klockan är snart nio men det är fortfarande ljust ute, tankarna går fram och tillbaka om jag ska ge mig ut på en promenad eller inte? Det vore så skönt att få röra lite på sig, samtidigt som ögonen säger nej. Skulle lätt kunna lägga huvudet på kudden och tacka för idag. Jag ger mig sjäv tio minter att känna efter sen blir det för sent.

Kommentarer
Postat av: ida e

du kunde frågat mig, jag hade vart på :) thihihi

2012-05-10 @ 09:12:28
Postat av: linn

Att jag inte tänke på det... "glömmer bort att vi bor så nära" får tat en annan kväll. Puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback