update från balkongen

Imorse gjorde jag mig iordning som vanligt och gjorde mig redo att åka till skolan strax innan halv nio. Precis innan jag ska gå ringer Malin och talar om att vi börjar senare och ska möta upp klassen i Tumba för ett studiebesök/föredläsning (som jag halvt glömt bort). Så jag hade 1,5 timma på mig till godo. Den spenderade jag tillsammans med Torsten i soffan framför vakna med the voice sen resten ute på balkongen. Var hemma redan strax efter ett och just nu sitter jag ute på på balkongen igen och solar. Det är rätt svårt att se något på datorn eftersom att det är så ljust, men jag klagar inte. Nu ska jag sätta på lite musik och sen fortsätta att grillas lite. Life is good!

Idag rotade jag runt lite i lådan och hittade ett linne jag inte använt på flera år och sen de nya ballerina skorna till de. Oj blev detta en dagens outfit? Inte min grej, men jag bjuder på det. Kände mig rätt fin! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback