en lång dag

 
Beställde precis hem ett nytt tränings linne från Nelly. Upptäckte här om dagen att mitt favorit linne från nike (hel svart) blivit missfärgat i tvätten, så det är nu mera lite små fläckligt av någon konstig anledning. Ville beställa hem ett nytt från sportamore nu när det ändå är på rea, men det fanns såklart inte kvar i min storlek. Jaja, det fick bli ett nästan likadant. Detta tycker jag dock var finare, lite roligare! Nu ska jag sluta uggla uppe vid datorn och hoppa i säng. För imorgon så väntar en mindre rolig och väldigt lång dag. Börjar med träning 6.30 sen jobbar jag tio timmar mellan 11-21. Får trösta mig med att jag bara jobbar fyra dagar denna vecka och både jag och Chrolle är lediga i helgen och planerar redan vad vi ska hitta på :-)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hur går det med studierna, har du lagt av? :/

Postat av: Sofia

Det kunde du ha köpt av mig ju och fått rabatt?? :P

2012-10-08 @ 13:19:45
URL: http://sofiaahennel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback