får jag dö?

Äntligen hemma! Den sista halvtimmen på jobbet så blev det sten dött. Så jag skulle ringa min kassaledare och fråga om jag fick gå hem 20min tidigare. Istället för att säga "hej, får jag gå hem nu? Det är helt dött" så säger jag "hej, får jag dö?" ja så kan det gå efter några timmar. Från det ena till det andra så tänkte jag visa upp min nya jacka som jag köpte för drygt två veckor sen. Blev så där på bild, den är egentligen militär grön i verkligheten vilket gör sig väldigt fint ihop tillsammans med det bruna och guld detaljerna. Det tråkiga är dock att jag inte verkar vara ensam om den. Har redan sett flera med samma jacka på jobbet. Men de flesta jag sett har haft den i mörkblått, så jag får väl trösta mig med det :-)


Kommentarer
Postat av: elin

Har undrat vart dom kommer ifrån? För jag sett många med dem. Så frågan av mig lyder, vart kommer jackan ifrån?

2012-10-11 @ 07:01:07
Postat av: Linn

Hej! Jackan är från zara!

2012-10-11 @ 14:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback