som en dröm

Nu lägger jag till ännu en sak till min dagens positiva lista, nämligen en klänning jag precis köpte från Nelly. Jag har kollat på den tidigare, men har tyckt att det kännts lite onödigt att beställa hem en sommar klänning men vill gärna ha en ny till resan. Plus att jag tycker att den här är så fin! Nu när jag gick in på hemsidan så såg jag att den var på rean och att det bara fanns en kvar och i min storlek. Efter att ha utnyttjat min rabattkod så blev den min för ynka 128kr och då är även frakten inkluderad. Snacka om kap. Nu håller jag bara tummarna på att den sitter bra :-) 
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jesus vad fin du kommer vara i den! Ses imorgon! PUSS

2012-10-31 @ 12:24:29
Postat av: Linn

Tack så jätte mycket :-) det får vi hoppas! Ses imån... Puss

2012-10-31 @ 18:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback