stressigt

Fasiken vad snabb jag var imorse. På 15min så han jag gå upp ur sängen, klä på mig, borsta tänderna, äta en banan, ta bilen ner till stan, lägga i parkerings pengar och ställa mig vid min step bräda. Som Emma snällt hade fixat till mig, annars hade jag kunnat glömma att träna. Men ja, på exakt en kvar så han jag förflytta mig från sängen till gymmet. Rätt bra jobbat! Passet var riktigt roligt, så det var lätt värt stressen. Nu ska jag packa ihop min väska och sen bege mig mot Emma. För att umgås med henne en stund innan jobbet. Sen är det jag som kör till stängning kväll. Kanske tar bilen ner till stan för att svänga mina lurviga med tjejerna på krogen direkt efter också. Beror på vilket humör jag är på, men med lite redbull i kroppen så kanske man piggnar till? Det blir i vilket fall son helst alkoholfritt för mig ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback