svar

Hej! Till er som frågat ang. Skolan och till er som också måste undra varför jag bara jobbar nu för tiden så valde att hoppa av efter en termin:-/ eftersom att jag kände att utbildningen inte var något för mig och att jag inte vill arbeta inom det i framtiden (fick avsmak) samt att både skolan och lärarna blev en katastrof och där av hoppade halva klassen också av. Under slutet av första terminen så lärde vi oss ingenting. Extra lärare som inte ens var utbildade lärare gav oss nått papper att fylla i, i brist på något att låta oss göra. Och så där fortsatte det, inga läxor eller annat som bevisade ens kunskap utan alla låg på samma godkända nivå fast än vissa var mer frånvarande än andra och vissa knappt gjort någonting under terminen. Vilket kändes oseriöst och orättvist! Så att jag såg ingen anledning till att fortsätta att gå kvar och ta mer studielån när jag kan jobba. Men jag sökte nya skolor och kom in på tre. Men eftersom att jag inte är helt säker på vad jag vill göra i framtiden så avvaktar jag lite till och söker när jag är helt säker på vad jag vill göra. En sak är iaf säker: jag tänker inte vara kvar på Ica maxi hela mitt liv iaf! Även om det i dags läget är helt ok och det är kul att komma från "ett fattigt studentliv" till att få bra löner!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack för svaret! Förstår att du valde att sluta när jag läser detta :/ Jobba på du - plugga kan du göra när som!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback