tjejkväll

Godmorgon...
Efter mina åtta timmar på jobbet igår så stressade jag mig hem till Malin, för förfest. Hade med mig saker till jobbet, så gjorde mig i ordning där. Hemma hos henne befann sig ett gäng party glada tjejer. Vi spelade lite spel och så vidare innan vi tog en taxi upp till berget. Dansade hela kvällen och aj vad ont jag fick i mina fötter under slutet (hade ju på mig mina nya "höga" skor) jag och Madde gick några minuter tidigare för att slippa kaoset och för att ta oss ner på stan för lite kebab. Som satt väldigt fint i kistan, då jag var hungrig redan när jag slutade jobbet eftersom jag glömde bort att äta middag. Tackar mig själv för att jag hade det i bakhuvudet, då jag tog det lugnt med alkoholen eftersom att jag ska ta bilen till mamma i em. och byta till vinterdäck! Ja, här blev det en massa text känner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback